I.Boice | Iranian Boice Community


نام : سه تفنگدار/The Three Musketeers

شبکه : TVn

ژانر : عاشقانه/اکشن/تاریخی

تعداد فصل:3

تعداد قسمت ها : 12

شروع پخش : 17آگوست 2014

روزهای پخش : یکشنبه ها


بازیگران :

جانگ یونگ هوا

لی جین ووک

جانگ هائه این

یانگ دانگ سئون

سو هیون جین

یو این یونگ

 

زیرنویس فارسی

کیفیت 720p

کیفیت 540p

کیفیت360p

قسمت

  The.Three.Musketeers.E01

rodfile  uploadbaz

rodfile 

uploadbaz

E01 

 Sockshare

uploadboy

1

The.Three.Musketeers.E02

The.Three.Musketeers.E02

E02 

Sockshare

uploadboy 

2

قسمت سوم


 

 The.Three.Musketeers.E03.

 E03

 Sockshare 

uploadboy

3

قسمت چهارم


قسمت چهارم

 The.Three.Musketeers.E04.

E04 

Sockshare 

uploadboy 

4

قسمت پنجم 

uploadboy

 uploadbaz 

E05 

 uploadboy 

 Sockshare

5

قسمت ششم

 uploadboy 

uploadbaz

 E06

uploadboy 

 Sockshare 

6

 قسمت هفتم

 uploadboy 

Sockshare

E07 

uploadbaz

Sockshare 

7

قسمت هشتم

 uploadboy

uploadbaz

E08 

uploadboy 

uploadbaz 

8

 قسمت نهم

 uploadboy 

uploadbaz

 

uploadboy 

uploadbaz 

9

قسمت دهم

 The.Three.Musketeers.720p.E10

 

 uplaodboy 

uplaodbaz

10

قسمت یازدهم

 The.Three.Musketeers.720p.E11

 


The.Three.Musketeers.E11
 

11

قسمت دوازدهم 

 The.Three.Musketeer.720p.12

 

The.Three.Musketeers.E12.END

12

 

 

خرید اینترنتی این سریال:


نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت1:01---23 آبان 1393
خواهش میکنم خواهش میکنم شزمنده ام نکنید ممنونمممم
پاسخ:نفرمایید......زحمتای اصلی گردن شما بود


آرامیس
ساعت9:41---16 آبان 1393
ممنون.خیلی زحمت کشیدی.
پاسخ:خواهش میکنم^_^


مهسا19
ساعت2:09---16 آبان 1393
هیچی دیگه دیر جواب دادی مشکلمو حل کردم
خیلی خیلی ممنون برای اینهمه سرعت عمل و لطف که سریالو زود رسوندین دستمون
هم هادی هم پوران دیگه از هردتون همینجا تشکر می کنم...
پاسخ:خخخخ ببخشید دیر شد,خواهش میکنم.... کم و کسری بود به بزرگی خودتون ببخشید ^_^


ستاره
ساعت22:51---15 آبان 1393
سلام وتشکر از زحماتتون....من نفهمیدم اخرش ریت سریال به 5 درصد که میخاستن رسید یا نه؟بیشتر یا کمتر؟استقبال توی کره خوب بود ازش؟؟
پاسخ:والا ریت دقیق بعد از اتمام سریال اعلام میشه که حتما میذارمش


houra
ساعت22:13---15 آبان 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد اين ايامو تسليت ميگم و دستتون درد نكنه واقعا تا اخرش عالي بود م عكساي فيلم و هم زمان گذاشتن و كيفيت فيلم و زير نويسا عالي بود واقعا دستتون درد نكنه و خيلي خيلي خسته نباشيد هم شما هم پوران جون منتظر فصل بعديش هستم
پاسخ:همچنین..........همه منتظریم*_^


مریم
ساعت19:59---15 آبان 1393
دال هیانگ تواین سریال کشته میشه؟
پاسخ:نه کسی کشته نمیشه...............خیالت راحت!!!!!


من
ساعت11:23---14 آبان 1393
آهان تموم شدش حالا میپرم برا دانلودش

پاسخ:بله آقا یا خانم "شما" ^_^ امیدوارم خوشت بیاد


نگین
ساعت10:41---13 آبان 1393
ادامش کی پخش می شه؟
پاسخ:والا تاریخ خاصی اعلام نشده ولی معمولا از 3تا8 هفته طول میکشه


nasi28
ساعت13:43---12 آبان 1393
سلام......تسلیت
کیفیت 720 واسه 10و 11 نمیذارین؟
پاسخ:گذاشتم


سارا
ساعت12:56---12 آبان 1393
امروز که دو شنبه پس چرا قسمت آخر هنوز نیومده؟
پاسخ:شرمنده اومده بود,من دیر گذاشتم......


مهسا19
ساعت4:02---8 آبان 1393
لینک آپلودباز قسمت 11و میذاری؟ آپلود بوی مسخره باز بازی درآورده دان نمیشه من میخوام ببینم.... (
پاسخ:چی شده؟ یه توضیح دقیق بده


sara
ساعت20:50---6 آبان 1393
آخییییی...الهییی.....
باباشم مرد..اون زنه هم ک میمیره یحتمل

ولی چقد باحال بازی میکنه
پاسخ:آخ نگو اون لحظه خیلی حالم بد شد!


آرامیس
ساعت20:16---6 آبان 1393
بچه های توی خونه،منظور هادی از زیرنویس قسمت دهم، زیرنویس قسمت یازدهمه.شما به گیرنده هاتون دست نزنید
پاسخ:خخخخخ بابا حالا گیر دادی به اون اسمه!!! پست که میاد اول صفحه یعنی یه چی بهش اضافه شده دیگه!!!


پوران
ساعت16:01---5 آبان 1393
امروز زیرنویس فارسیش نمیاد چراااااااااااااا
از ساعت 12 منتظرم
حوصله ام سر رفت بس که چک کردم!!!!!!!
پاسخ:خخخ مثل اینکه همه زدن تو فاز تنبلی


رز
ساعت21:26---4 آبان 1393
سلام ایام سوگواری محرم تسلیت میگم و
ممنونم
پاسخ:همچنین......خواهش میکنم


رز
ساعت19:08---28 مهر 1393
سلام واقعا ممنونم
پاسخ:خواهش میکنم


سارا
ساعت14:03---16 مهر 1393
چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟ قسمت بعد یونگ می میره ؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا من قاطی کردم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:فک نکنم!!! زخمی شده,اگه بمیره که سریال باید تموم بشه!!! راستی ایمیلتم چک کن!!!


آرامیس
ساعت16:23---14 مهر 1393
هادی یادت رفته عنوان پست رو تغییر بدی.ممنون
پاسخ:مرسی که گفتی....


شین وو
ساعت13:46---7 مهر 1393
بعله با این که نفهمیدم چی میگفتن اما باید بگم این شاهزاده بدجور آب زیره کاهههههههههه !
تو قسمت بعد دیدی یونگ رو دستگیر کرده بودن تو یه لحظه چقدر بامزه قاضی رو نگاه کرد که اگه من جایه قاضی بودم میزدم دستور اعدامش رو میدادم ...آخه جلویه قاضی و لوس بازی؟؟؟؟ عایا؟؟؟ عشوه خرکی هم حدی داره خوووو!!
دمت گرم برادر اجرت با .....خدایش اجرت با کی؟؟؟ آهان اجرت با رئیس جمهوره کره !!!
پاسخ:یعنی اسکار امسال رو باید بدن یونگ هوا با این نقش متفاوتش!!!!! چقد به شکنجه شدنش بخندیم^_^,رئیس جمهور کره!!!!آدم مهمتر و نزدیکتر و مربوط تر پیدا نکردی؟!


پوران
ساعت15:13---6 مهر 1393
امشب هم ساعت 8:15 منتظریم
پاسخ:*_^


من
ساعت11:18---3 مهر 1393
این اولین فصل از سه فصلشه؟
کم حجمم داری برای دانلود؟
من سرعتم پایینه در عین حال دوتا سریال دیگه ام دارم دانلود میکنم...
پاسخ:بله اولین فصلشه.......از بقیه شم فعلا خبری نیست...........کم حجمشم که این 360تا هستن,که میشن حدود 200mb و لی 540 ها با 20 mb بیشتر,کیفیت خیلی بهتری دارن


آرزو
ساعت16:55---1 مهر 1393
ممنون فقط چرا وسطاش زیرنویس نداشت... نفهمیدم موقعی که یون سو داشت دست ولیعهدو میبست درمورد دال هیانگ چی گفتن؟؟
پاسخ:والا زیرنویسش درسته...........اگه منظورت همون یکی دوتا جمله-س............توی کار زیرنویس طبیعیه


نگار
ساعت18:22---31 شهريور 1393

راستی اقا هادی این لینک یه وبلاگه که داره سریال 3شمشیر دار رو با زیر نویس برا دانلود میزاره....فک میکنم سرعت ترجمه سریالشون از کره فروم بیشتره ضرر نداره یه نگا بندازید..بازم معذرت که دخالت کردم.


پاسخ:والا فک کنم همون دوشنبه بعد از ظهر منتشر بکنه..........که یکی در میاد.....حالا بازم این هفته چک میکنم ببینم کدوم زودتر میذاره......خواهش میکنم,دخالت چیه


پوران
ساعت12:13---31 شهريور 1393
هیجان این قسمت سریال خیلی زیاد بود
بلاخره فهمیدیم چرا اینها رو بازداشت کرده بودن! البته اون عکس ها واسه قسمت 8 بود!
بازیش خوب شده واقعا
مرسی از اینکه برامون زود لینکشو میزاری
پاسخ:واقعا باید به یونگ هوا یه جایزه گردن کلفت بدن به خاطر بازی عالیش..........خواهش میکنم


پوران
ساعت20:17---30 شهريور 1393
دقیقا راس ساعت...بهت افتخار میکنم
پاسخ:*_^


مهسا19
ساعت5:32---26 شهريور 1393
میشه لطفا زیرنویس 1و2 رو مثل 3 به بعد بذاری؟ رمزمو یادم رفته هرچیم می زنم میاد تو میلم درست نیست

شین وو
ساعت14:28---25 شهريور 1393
هوووووووووووم من هنوز ندیدم !
صبر کردم زیر نویس بیاد بعد دخلش رو بیارم !
وویییییییییی یونگ رو میخوان شکنجه کنن!
بابا این بچه قلبش ضعیفه هاااااااااا!
=))
ممنونم داداشی
پاسخ:نه بابا شکنجه چیه؟!عین مرد شرط میبندن و دوئل میکنن!!!!!!خواهش آبجی


sam
ساعت3:34---25 شهريور 1393
اسم آهنگی که رو صفحه هست چیه؟
پاسخ:Control از سینگل Go Your Way


پوران
ساعت23:47---23 شهريور 1393
دختره چی گفت بهشون قیافه اش اونجوری شد؟؟!! گفت خودمو میکشم؟
هادی میگم تو قسمت بعد نشون داد دهنشو بسته بودن...شکنجه اش نکنن یه وقت من طاقت ندارماااا
پاسخ:گذاشتم بعد از ترجمه جوابت رو بدم..........فقط میتونم بگو تقابل وظیفه شناسی (یونگ هوا) و سیاست (ولیعهد)!!!!


vm
ساعت22:34---23 شهريور 1393
عالی بود.ممنون.خیلیییییییی عالی بود.اصن قسمت پنجم کشت منو!
پاسخ:*_^


ستاره
ساعت23:29---21 شهريور 1393
سلام و خسته نباشید... چرا ایندفعه لینک 540 قسمت 4 نمیاد من هنوز منتظرم اون بیاد دان کنم اگه نمیاد همین 360 رو دانلود کنم؟
پاسخ:والا.......من چند روزی گرفتارم به خاطر همین نمیرسم بذارم!!!


houra
ساعت22:52---18 شهريور 1393
خيلي ممنون

sahar
ساعت21:35---17 شهريور 1393
خسته نباشید وخیلی ممنون
پاسخ:خواهش می کنم^^


vm
ساعت17:19---17 شهريور 1393
درست شد.ممنون از زحمتت.
پاسخ:خواهش میکنم,ببخشید سوتی لوپی بود^_^


ماریا
ساعت17:14---17 شهريور 1393
واقعا ممنون به خاطر این همه سرعت.فکر نمی‎کردم قسمت 4 با زیر نویسش اینقدر سریع بیاد.
ممنننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننون
پاسخ:^_^


vm
ساعت16:44---17 شهريور 1393
لینک زیرنویس قسمت 4 خرابه.مینویسه صفحه مورد نظر یافت نشد.یه همچین چیزی!
پاسخ:درستش میکنم


پوران
ساعت1:55---17 شهريور 1393
باور کن تا این سریال تموم بشه من 2کیلو کم کردم!! این قسمت خیلی هیجان داشت!!!! خلاصه قسمت بعد
پاسخ:حالا ببین تو قسمت 12 که فصل تموم میشه تو چه خماری بمونیم!!!!


arad
ساعت21:24---16 شهريور 1393
وای دستت درد نکنه با چه سرعتی گذاشتی مرسییییییییی
پاسخ:خواهش میکنم


رز
ساعت19:40---16 شهريور 1393
سلام شرمنده اخلاق ورزشکاریتون میشه بی زحمت 720 روبا اپلود بوی بزارید یا نمیشه
پاسخ:نه نمیشه


مهسا19
ساعت2:35---16 شهريور 1393
کیفیت 540 همرو بذار لطفا
پاسخ:چشم میذارم


sam
ساعت16:00---14 شهريور 1393
اسم آهنگی رو صفحه است چیه؟
پاسخ:آهنگ These days از آلبوم Code Name Blue


hanieh
ساعت18:20---12 شهريور 1393
قسمت سوم کیفیت 720 کی میزارین
پاسخ:والا هر وقت که بیاد!!!!!


houra
ساعت23:03---10 شهريور 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد .من موندم اين خانمه چه ربطي به يونگ داره چون توقسمت معرفي نقشا بين اين دو تا ارتباطي نبود
و باز هم ما مونديم تا هفته ديگه در خماري
خيلي ممنون
پاسخ:والا ربط ان چنانی نداره اگه با زیرنویس ببینید براتون روشن میشه قضیه چیه,در حال حاضر دال هیانگ مامور محافظت از نماینده مانچی ها شده که اون دختره هم جزو اوناست!!!!!


شین وو
ساعت11:59---10 شهريور 1393
نچ نچ دیگه داره منکراتی میشه ..دیگه یون داره میزنه کوچه علی چپ ...باید با چشم بسته نگاه کنن همه بویس ها خخخخخ!
البته شامل حال من نمیشه خخخ!
نترسید اتفاق خاصی نمی افته نه بین شاهزاده نه بین یونگ و این حرفا ...حلا وقتی در چنین جایی تمومش میکنن به این معنیه که هیچ کاری قرار نیست بکنن چون صحنه هایه اصلی رو هیچ وقت پیش نمایش نمی کنن خخخخ به من خبرش رسیده خخخخ!
اما سریاله داره خوب پیش میره باحاله خخخ
دمت گرم داداش ممنونم
پاسخ:^_^


پوران
ساعت2:37---10 شهريور 1393
اصلااااااا مهم نیس قسمت سوم چی شده! الان موضوع حیاتی قسمت 4امه وااااااااای توی این یه هفته زجرکش میشیم که!!!!!!!

پاسخ:یه خرده ام ما بد عادت شدیم که 20 قسمت سریال رو یه جا میبینیم^^اما تو بد خماری گذاشتن ما رو!!!!!


houra
ساعت22:59---5 شهريور 1393
سلام خسته نباشيد خيلي ممنون ولي عجب جايي تموم شد من الان تو هنگم
پاسخ:منم همینطور!!!!!


hanieh
ساعت1:42---5 شهريور 1393
وای از دست این یونگهوا قیافش اونجا که دستشو لگد میکنن خیلی باحال بود ولی اونجا که گریه کرد نزدیک بود اشکم در بیاد اخه چرا همیشه باید شکست عشقی بخوره ولی در کل عالی بود عالییییی
خیلی ممنون


ava
ساعت12:47---4 شهريور 1393
سلام
ممنون از وبلاگ خوبتون
ولی من نمی تونم سریالو دانلود کنم نمیشه اصلا
لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:مشکلتون؟!


star
ساعت13:47---3 شهريور 1393
سلام برای زیر نویس حتما باید در کره فروم عضو بود؟من نیستم اخه
پاسخ:بله,اما من برای شما اینجا میذارمش


آرزو
ساعت8:35---3 شهريور 1393
آقا توروخدایکی به داد من برسه.... میشه این دوتا قسمت رو توی آپارات بزارید؟؟؟؟
یک دنیا ممنون میشم هادی جان
پاسخ:مگه کلیپ 2 دقیقه ای که بذارم اونجا؟!والا در حال حاضر در توانم نیست!!!!اما سعیم رو می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1393برچسب:سریال جدید جانگ یونگ هوا,سریال سه تفنگدار,سریال جدید لی جین ووک, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com